MammaShop fungerer på mange måder som en fysisk butik, selvom vi er en webshop.
- Du må altid prøve vores varer, som hvis du prøvede dem i en fysisk butik
- Vi er klar til at rådgive dig og svare på spørgsmål i forbindelse med din bestilling
- Du har altid 100 dage til at ombytte dine varer eller fortryde dit køb
Målet med MammaShop er at gøre det nemt for dig at handle alt til mor og baby, og derfor har vi besluttet os for at give dig svar på de mest stillede spørgsmål i gennem årene lige her.
Vi har inddelt spørgsmål/svar i fire underkategorier for at give dig et bedre overblik:
- Bestilling, betaling og sikkerhed
- Ombytning og returnering
- Levering og beskadiget varer
- Afhentning
Vi vil gerne høre fra dig, hvis du synes, at listen skal udvides.
1. Bestilling, betaling og sikkerhed
Hvad er leveringstiden?
Leveringstiden er 1-3 arbejdsdage for varer på lager. Alle produkter er på lager, hvis der ikke er angivet andet i produktteksten. Hvis vi alligevel finder ud af, at din vare er midlertidigt udsolgt, kontakter vi dig hurtigst muligt på telefon eller mail angående eventuelt længere leveringstid.
Er det sikkert at handle på MammaShop.dk?
Ja, du kan altid føle dig sikker, når du handler hos MammaShop. Vi gemmer ingen kortoplysninger, og alt håndtering af kortinformation sker via en sikker SSL-kryptering og bankernes nyeste sikkerhedsteknik 3D-Secure.
Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med Dankort, Visa, MasterCard, Diners, American Express, Mobilepay eller ViaBill. Der er ingen afgifter ved betaling med kreditkort på MammaShop.dk, så der trækkes aldrig et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Købesummen reserveres på dit kort, i det øjeblik du gennemfører din betaling. Beløbet hæves først, når varerne er sendt afsted fra lageret.
Hvad gør jeg, hvis jeg har ændringer til min ordre?
Når din ordre er gennemført, kan du ikke ændre i bestillingen. Vil du annullere eller tilføje varer til din bestilling, skal du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan annullere ordren, inden den sendes afsted fra lageret. Herefter skal du lave en helt ny ordre på hjemmesiden med de rigtige varer.
Hvordan handler jeg hos MammaShop?
- Find de varer, du ønsker at købe, på MammaShop.dk
- Læg dem i indkøbskurven og gå herefter til kassen
- Indtast dine personlige oplysninger og vælg forsendelsesmetode
- Godkend vores handelsbetingelser
- Tjek, at alle dine oplysninger er korrekte
- Tryk herefter ”gennemfør ordre”
- Indtast dine kortoplysninger på betalingssiden
- Tryk herefter ”gennemfør betaling”
- Du modtager en ordrebekræftelse på mail (hvis du ønsker at få tilsendt en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til os)
Du skal være fyldt 18 år for at handle på MammaShop. Hvis du er under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre.
2. Ombytning og returnering
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, du har altid 100 dagens returret, når du handler hos MammaShop. Det betyder, at du har 100 dage, fra du har modtaget hele din bestilling, til at fortryde dit køb. Du kan ikke fortryde dit køb ved at nægte at modtage varen, hvis du ikke har givet os tydelig besked om det inden for fortrydelsesfristen.
Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?
Du skal sende din bestilling retur i original emballage sammen med en udfyldt returseddel. Du betaler selv fragt i forbindelse med en returnering uden ombytning. Når vi har modtaget og godkendt din returvare, indbetaler vi købssummen på din konto.
Hvordan bytter jeg en vare?
Bestil den rigtige vare på MammaShop.dk, og send den forkerte bestilling retur i original emballage sammen med en udfyldt returseddel (husk, at skriv ordrenummeret på din nye bestilling på retursedlen). Vi betaler returfragten i forbindelse med en ombytning, hvis du bruger vores returlabel. Når vi har modtaget og godkendt din returvare, sender vi din nye ordre kvit og frit med GLS.
Hvad gør jeg, hvis jeg har fået en forkert vare?
Bestil den rigtige vare på MammaShop.dk, og send den forkerte vare retur i original emballage sammen med en udfyldt returseddel (husk, at skriv ordrenummeret på din nye bestilling på retursedlen). Vi betaler returfragten i forbindelse med en ombytning, hvis du bruger vores returlabel. Når vi har modtaget og godkendt din returvare, sender vi din nye vare kvit og frit med GLS eller indbetaler købssummen på din konto.
Kan jeg bytte min vare, hvis jeg har prøvet den?
Ja, selvfølgelig. Du må altid prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Men hvis du fortryder dit køb, må varen ikke være brugt udover det.
Kan jeg få mine penge tilbage, hvis jeg fortryder et køb?
Ja, naturligvis. Dog hæfter du for en eventuel værdiforringelse af varen. Du må altid prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men hvis vi vurderer, at varen er brugt udover det, får du kun en del eller intet af købsbeløbet retur. Vi kontakter dig selvfølgelig, hvis det skulle være tilfældet.
3. Levering og beskadiget varer
Hvornår sender I mine varer?
Alle varer bestilt på hverdage inden klokken 14 sendes samme dag og kan forventes leveret dagen efter. Hvis du bestiller varer i weekenden eller på helligdage, bliver din ordre så vidt muligt pakket og sendt afsted fra lageret den første arbejdsdag.
Kan jeg få sendt varerne til en anden adresse end min egen?
Ja, naturligvis. Du skal bare tilføje en leveringsadresse under fanen ”leveringsadresse”. Din ordre vil automatisk blive sendt til betalingsadressen, hvis ikke du tilføjer en leveringsadresse.
Hvem leverer mine varer?
Vi sender vores bestillinger med GLS eller Post Danmark. Du skal selv vælge forsendelsesmetode, når du køber varer på MammaShop.dk. Du kan vælge imellem GLS PakkeShop (gratis), GLS Erhverv (gratis), Post Danmark uden omdeling (39 kr.) eller Post Danmark med omdeling (59 kr.).
Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?
Hvis du ikke har modtaget din vare, skal du kontakte os indenfor 2 uger på mail eller telefon, så vi kan efterlyse pakken i vores system. Hvis vi ikke hører fra dig indenfor to uger, går vi ud fra, at du har modtaget din pakke.
Pakken var beskadiget, da jeg fik den leveret?
Hvis du opdager, at din pakke er blevet beskadiget under transporten, skal du allerede ved afhentning/udlevering anmelde skaden til GLS eller Post Danmark, afhængigt af hvem der har leveret dine varer. Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du kontakte MammaShop, inden du returnerer varen, og så finder vi en løsning.
Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt?
Opdager du, at din vare er defekt, skal du kontakte MammaShop, inden du returnerer varen, og så finder vi en løsning.
4. Afhentning
Kan jeg se og hente mine varer hos MammaShop?
Nej, MammaShop.dk er en webshop. Det vil sige, at der ikke er nogen fysisk butik, hvor du kan se og afhente dine varer. Adressen, der er oplyst på hjemmesiden, er til vores lager i Aarhus. I de fleste tilfælde kan du dog få lov til at returnere dine varer på vores lageradresse, hvis du kontakter os inden.
__
Du er nu nået til vejs ende på vores spørgsmål/svar-tour. Vi håber, du har fået svar på dine spørgsmål – ellers er vi altid klar til at hjælpe dig på telefon (+45) 3172 3255 eller mail info@mammashop.dk.
Husk også at giv lyd, hvis du har forslag til, hvordan vi kan udvide listen:-)